Steun de groep met Rabo ClubSupport

Rabo ClubsupportOok dit jaar doet de Scouting Prins Hendrikgroep weer mee met Rabo ClubSupport (voorheen Rabobank Clubkas Campagne), dat wordt georganiseerd door Rabobank Westland.

Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank Westland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting. Dit jaar heeft Rabobank Westland een totaalbedrag van € 200.000 te verdelen.

De stemronde dit jaar is van vrijdag 27 september t/m vrijdag 11 oktober 2019.

Ons bestedingsdoel is het vervangen van onze koelhanger. Deze is tijdens ons laatste zomerkamp kapot gegaan. Met uw stem steunt u de Scouting Prins Hendrikgroep.

Hoe gaat dit in z’n werk?
Om te mogen stemmen heeft u een lidmaatschap nodig. Bent u klant bij de Rabobank Westland, maar heeft u nog geen lidmaatschap? Ga dan naar dit formulier om uw lidmaatschap aan te vragen.

Ieder lid mag in totaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen er maximaal 2 stemmen worden uitgebracht op dezelfde vereniging of stichting. Stemmen op de Scouting Prins Hendrikgroep kan op deze pagina.

Het totaal aantal stemmen bepaalt uiteindelijk de hoogte van het sponsorbedrag. Voor de Scouting Prins Hendrikgroep was dit vorig jaar € 658,69!

Wij hopen dat er veel stemmen worden uitgebracht op de Scouting Prins Hendrikgroep.

Namens alle kinderen, leiding en bestuur alvast bedankt voor uw steun.

Reactie toevoegen