Vrachtwagen ingeladen, morgen op kamp!

Vanavond was het dan zover, de inpakavond voordat we op zomerkamp gaan naar Oirschot. De leiding arriveerde op het clubhuis rond 19:00 uur en de jeugdleden een half uur later met hun fiets en bagage. Leiding, jeugleden en ouders hielpen met het inladen van de vrachtwagen. Naast de fietsen en bagage moesten ook alle palen, tafelbladen, kisten en nog een heleboel andere spullen de vrachtwagen in. Iedereen bedankt voor hun bijdrage hieraan!

Inladen van de vrachtwagen tijdens de inpakavond

Morgen is het om 11:30 uur verzamelen op het clubhuis en om 12:00 uur gaan we op weg naar Oirschot! Voor de ouders en anderen die thuis blijven, jullie kunnen ons ook dit jaar weer volgen via de speciale Kamp 2013 pagina die we elke dag proberen te updaten en via Twitter (deze staat rechts vermeld). Ook is het versturen van een mailtje dit jaar mogelijk.