Noodoproep: Vacatures Stichtingsbestuur

Via dit bericht willen wij een noodoproep aan u doen. Sinds 1 januari 2010 hebben wij vacatures in het stichtingsbestuur voor de functie penningmeester en voor de functie algemeen bestuurslid. Ondanks allerlei inspanningen is het tot op heden niet gelukt om deze vacatures in te vullen, waardoor het stichtingsbestuur nu echt onderbezet is.

Daarom richten wij ons nu rechtstreeks tot u.

De belangrijkste taken van de penningmeester zijn:

• De boekhouding
  • Maken van begroting en exploitatieoverzicht
  • Betalingen per bank
  • Declaraties van leiding
  • Coördinatie van acties

Als algemeen bestuurslid maakt u deel uit van het bestuur en ondersteunt u de groep met allerlei voorkomende werkzaamheden.

Natuurlijk wordt u goed ingewerkt en helpen wij u bij de uitvoering van taken die nieuw voor u zijn.

Draagt u onze scoutingvereniging een warm hart toe en wilt u daar elke week een paar uurtjes tijd in stoppen, meldt u dan alstublieft aan. We hebben u echt nodig.

Ook als u iemand anders kent die een bestuursfunctie zou willen vervullen, laat het ons weten.

Voor meer informatie:

Marco Seele tel: <verwijderd> of Richard de Snaijer tel: <verwijderd>