Groep viert Halloween!

Op vrijdag 31 oktober was het zover. Alle kinderen van de speltakken bevers, welpen en kabouters van de scouting Prins Hendrikgroep kwamen heel eng verkleed aan bij het nieuwe scoutinggebouw. Het ene kind was nog mooier verkleed als het andere! Er waren o.a. heksen, mummies en dracula’s.

Toen alle kinderen er waren gingen ze in optocht met allemaal een hele leuke opzoomer-lampion in hun handen. De lampionnenoptocht voerde ze door het donkere bos, via de Harwichweg langs het Bertus Bliekhuis. Daar zaten veel bewoners voor het raam. Zij genoten van de kinderoptocht met alle lichtjes. Bij Humanitas werden de kinderen ontvangen met een lekker snoepje en wat te drinken door Jan v.d. Maarel, activiteitenbegeleider bij het huis. Toen gingen ze verdeeld in groepen aanbellen bij de bewoners. Wat “schrokken” ze van al die enge kinderen zeg!! Als beloning kregen de kinderen lekkere snoepjes van sommige mensen. Daarna ging de optocht weer verder. Ze liepen nog een keer voor langs en vervolgens richting clubgebouw. Daar volgde nog een Halloween mode show en kregen de leukst verklede kinderen een prijsje. De disco volgde en om 22:00 uur was het Halloween feest ten einde. Het was een geslaagde opkomst met dank aan de deelgemeente voor de mooie lampions en Jan v.d. Maarel van Humanitas voor de leuke ontvangst en de prettige samenwerking.

De foto's van deze avond zijn hier te vinden.

Alle griezels