Nieuw clubhuis geopend!

Op 13 september 2008 was het dan zover, de officiële opening van het nieuwe clubhuis. Na een lange periode van onderhandelingen bij diverse instanties begon de bouw op het voormalige voetbalveld op 1 oktober 2007. Dit ging niet zonder slag of stoot. Zelfs op het laatste moment, aangezien een dag voor de opening er een gebruiksvergunning is verleend aan de groep.

Om half 5 was, onder belangstelling van leden, ouders en oud-leden de opening. Ten eerste kwam Marco Seele, voorzitter van de stichting, aan het woord. Daarna kwam Hestia Reukema, portefeuillehouder ‘Leven en Participeren’ aan het woord. Als laatste was Anton Valstar sr. aan het woord. Hij bedankte de groep voor z'n inzet en had een presentje voor iedereen, namelijk een T-shirt. Daarna mocht Hestia Reukema het lint doorknippen waarmee het nieuwe clubhuis een feit was!

's Middags was het opening van het seizoen. Eerst hebben we in het drop vossenjacht gedaan. Hierbij verkleden een aantal leiding zich als vos en loopt rond in het centrum. De groepen moeten de vossen gaan zoeken op de volgorde wat op hun blaadje staat. Toen iedereen klaar was gingen we terug naar het clubhuis voor een broodje knakworst en limonade. Daarna was het overvliegen. Dit jaar werd er rekening gehouden met de opening van het nieuwe clubhuis, dus we werden niet nat, misschien wel een beetje vies.

's Avonds was er nog een reünie voor (oud)leden en bestuur met een BBQ. Dit was rond middernacht afgelopen. Het was een top dag.