Landelijke Scouting Wedstrijden staan weer voor de deur!

Dit weekend is het dan zover: de Landelijke Scouting Wedstrijden! Ook dit jaar is het gelukt om met de scouts aan dit spektakel mee te doen. Er zijn zelfs 2 patrouilles: de Tomaje Rijers en de Hoekse Chicks. De wedstrijden zijn te volgen op de website van de LSW: www.scoutingwedstrijden.nl. Je kan daar ook aanmoedigingsmailtjes sturen.

Goed aangekomen in Baarn.

De jongens en meiden zijn goe aangekomen in Baarn. Het was droog onderweg en de hele dag in tegenstelling tot het weerbericht.

Dejongens zitten in subkamp Leeuwesteijn, zijn ploeg 40 en de meiden zitten in subkamp Bokkensteijn, ploeg 80. Al verschillende keren staan ze op de officiële site van de scoutingwedstrijden.

De opening was errug leuk en vol humor. Ze hebben hun kamp opgeslagen en naar ik hoop is dat goed gelukt!!

We zien de rest tegemoet. IK heb nog wel een hele berg foto's gemaakt. Vraag wel of die geplaatst kunnen worden.