Oliebollenactie weer begonnen!

OliebollenSinterklaas is het land weer uit en we maken ons op voor kerst en "oud en nieuw". Het is weer tijd voor de traditionele Oliebollenactie van de Scouting Prins Hendrikgroep. Ook dit jaar hebben we Bakkerij Jan Vreugdenhil uit Maasdijk bereid gevonden om de oliebollen vers voor ons te bakken, dus de kwaliteit is gegarandeerd!

Van woensdag 7 t/m zaterdag 24 december kunnen de kinderen met hun bestelformulier langs de deuren om oliebollen te verkopen. Er is keuze tussen 5 oliebollen voor € 3,70 en 10 oliebollen voor € 7,00. Na betaling ontvangt u een tegoedbon van de scout en met deze tegoedbon kunt u op 31 december tussen 09:00 en 15:00 uur de oliebollen ophalen bij de stand op het Brinkplein.

Reacties

Ik moet mijn envelop nog inleveren...aub een adres door mailen waar ik dat nog kan.

Als het goed is staat er op de brief een telefoonummer van de organisatie. Anders zou ik contact opnemen met je leiding.