Scouts Jr Dinsdag 6-7-2010

Dinsdag

Vandaag om 8 uur op want een druk programma.  Na het  ontbijt van tosti's en broodjes bal ( gebraden gehakt uit een pannetje) zijn we op de fiets gestapt en naar de zandafgraving gegaan. Daar hebben we spelletjes gespeeld en veel gelachen. Voordat we het wisten was het al weer twaalf uur en moesten we terug om te koken, want tussen 3 en 7 stonden er kano's op ons te wachten. Smiddags warm eten was wel even wennen, maar ja we wilden savonds wel op tijd voor de voetbal zijn! Het weer was wel wat fris en met z'n drieën in een kano vraagt wat samenwerking, maar het was toch errug leuk om te doen! Snel naar de tenten, bammetjes eten en daarna.....voetbal!!!!! Het was een super spannende wedstrijd, maar we zijn door! Bij elk doelpunt van Nederland kregen we lekkers van de kookstaf.  De leiding dacht dat we van al die suiker niet zouden slapen, maar het tegendeel was waar. Je wordt toch moe van al die activiteiten.

Annoniem