Bevers-Zondag

Zondag 4 juli dag 2

Na een lekker nachtje slapen werden we om half acht wakker. Nadat we wakker waren geworden gingen we schone kleren aantrekken en daarna lekker ontbijten. Bij het ontbijt kregen we een lekker gekookt eitje. Na het ontbijt moest er ook nog afgewassen worden, hierbij hebben een aantal bevers goed geholpen. Hierna werden we goed ingesmeerd met zonnebrand omdat het al zulk lekker weer was. Na het insmeren gingen we tanden poetsen en onze gezichten schoonmaken. Na nog te hebben gespeeld, vonden we een brief van Watson bij de deur. In deze brief stond dat we een moeilijke speurtocht moesten lopen. Aan het einde van de speurtocht zouden we Watson vinden en dit was ook zo. Watson ging uitleggen hoe we de botten moesten zoeken. Onder leiding van Watson gingen we botten zoeken en door zijn aanwijzingen hebben we veel botten gevonden. Nadat we de botten gevonden hadden, hebben we nog even met Watson gepraat maar helaas moest hij weg want hij had ook nog andere verplichtingen vandaag. Toen Watson weg was, hebben we heerlijk geluncht met onze lunchpakketjes en de koude melk die Watson voor ons meegenomen had. We hebben hierna nog even lekker in het park en op de kleiberg gespeeld. Nadat we uitgespeeld waren, gingen we terug naar het clubhuis met de auto. Terug bij het clubhuis hebben we snel onze zwembroek aangetrokken en zijn we in het opblaaszwembad gedoken. Na lekker te zijn afgekoeld, hebben we een heerlijk appeltje gegeten. Toen alle appels op waren, hebben we lekker een uurtje siësta gehouden. Iedereen heeft een dutje gedaan en degene die wakker waren zijn heerlijk gaan lezen. Toen de laatste bever wakker was geworden, werden we opgebeld door Watson. Hij vertelde ons dat we een bot, vlakbij het clubhuis, moesten gaan zoeken. Onder toezien van de leiding zijn de bevers gaan zoeken naar het bot. Afgelopen middag hadden we onderzoeksetjes gekregen van Watson. Daarmee hebben we veel gegraven, totdat Caitlyn het bot vond. Dit bot was veel groter dan de andere botten. Nadat alle welpen en kabouters het bot hadden bewonderd, hebben we het, samen met de andere botten, in onze tijdmachine gelegd. Daarna gingen we handen wassen en aan de tafel zitten om te eten. We aten chili con carne, wat de kookstaf heerlijk had gemaakt. Na het eten hebben Ruben en Jaïro geholpen met de afwas en de rest ging alvast douchen. Toen iedereen gedoucht had, gingen we nog even naar buiten (voor de deur) om kleurplaten te kleuren. Opeens kwam er een duister figuur naar ons toelopen. Hij vertelde ons dat wij de botten aan hem moesten geven. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan! Hij vertelde ons allemaal onzin. Smeeds, zo heet dit duistere figuur, beloofde ons dat hij terug zou komen. Nadat Smeed vertrokken was, gingen we nog even door met kleuren. Daarna tanden gepoetst en lekker ons bedje in. Morgen moeten we er weer vroeg uit!
Tot morgen…

beverleiding