Scouts Sr. Zondag 4-7-2010

Ochtend

In de ochtend werden we allemaal wakker gemaakt en moesten we de tafel dekken. Na het eten moest ik afwassen met Jens, Thijs en Monika. Na het afwassen moesten we de hike tas inpakken en moesten we gaan lopen naar en eenzame eik. Aldaar moesten we knuffels van paaljes afschieten met pijl en boog. En toen gingen we weer en ging ik dit saaie verhaal schrijven.

Wouter.

Middag

Nadat we de hele tijd gewandeld hadden gingen we zitten en vroeg de leiding ons wat we op het brood wilde hebben. We kregen een blikje, je kon kiezen uit 7up, Sisi of Pepsi. Na het heerlijke eten gingen we nog even spelen in de speeltuin. Toen onze rugzakken weer op doen en toen weer verder. We gingen over wegen en paden langs kastelen en dorpelijke huisjes. Toen waren we al dood, maar moesten nog meer dan de helft. We gingen over met de veerpont naar het plaatsje. Dat was echt heel ver lopen. Toen kwamen we aan bij een bed and breakfast/theeschenkerij. En nu liggen we op het gras te schrijven.

Avond

We kregen chili con carne met aardappels. We vond het niet erg lekker, maar toch hebben we het wel opgegeten. Na het eten gingen we afwassen en even voetballen. Daarna gingen we een spelletje doen waarbij je met een bal aan je voet rond vier tonnen moest lopen. Jens was het snelst met 45 sec. Daarna gingen we een soort tikspel doen waarbij je nummer op je rug moest hebben. Je had 3 teams met 4 leden, dit nummer moet dezelfde tikken. We snapten vrij weinig van het spel.
We ging naar een soort vuurplaats van die mensen en daar gingen we rondom zitten, toen kregen we een knakworst en een soort spies en mochten die warm maken, toen ze op waren ging de leiding nog popcorn bakken.

Thijs en Daan

Dag: