Scouts Jr. donderdag 8-7-2010

Na de dropping van gisteren was het tijd voor een relax dagje. Lekker uitslapen en daarna op het gemak naar het zwembad. Hier zijn we de hele middag gebleven. Lekker zwemmen, springen op het luchtkussen en vers fruit eten onder de bomen. Rond zes uur weer terug voor hamburgers en gebakken aardappels.

Na het eten kregen de scouts verschillende opdrachten. Telkens als ze een opdracht goed hadden volbracht kregen ze een volgende of een deel van de oplossing van het raadsel. Na de zwembroek van Dennis gekregen te hebben, 5 namen van vrouwelijk leiding op Ben’s arm en het aantal kids per speltak gevonden te hebben, vonden ze een sleutel en een kaart. Natuurlijk gingen we gelijk zoeken en vonden een ijzeren kist met onze kampherinneringen. Het was een magnesiumstick om vuur te maken. Eigenlijk wilde we het gelijk gaan uitproberen alleen hadden we geen toestemming van de brandweer. Nadat we dit gevonden hadden lekker naar bed.

Annoniem