Scouts Sr. Dinsdag 6-7-2010

Om 7u kwam de lieftallige Truus ons wekken. Dit stelde we niet erg op prijs, want we waren dood moe, maarja het moest hé. We moesten ons aankleden, spullen inpakken, inruimen, tent opruimen én nog de grond snoeppapier vrij maken. Dit in 1u!!! om 8u kwam Marco onze spullen halen en het ontbijt brengen. Na een paar bammetjes achter onze kiezen gingen we op de fiets naar een kano vereniging, hier werden onze fietsen opgehaald en stapte we in de kano's. Er stond ons een kanotocht te wachten van 15 km!! Na ongeveer 7 km hadden we een lunchpost. En paar stijgers later moesten we even over het land een stukje lopen, toen we het trappetje opliepen stootte Else haar teen, waardoor haar nagel er bijna helemaal af bah! Toen we EINDELIJK van Rehnen naar Veenendaal gekanoënd hadden moesten we nog ±2 km naar het clubhuis lopen. Daar konden we lekker douche en chillen. Toen gingen we langzaam eten maken, worstjes met sperziebonen, gebakken aardappelen en sla met routkost. Dit was niet helemaal totaal gelukt (heel vies volgens Jessie). Nu zitten we voetbal te kijken met iedereen 1-1 spannend!!

xx Ramona

Ramona