Scouts Sr donderdag 8-7-2010

Hallo papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, buren, kennissen, ooms, tantes en de andere shit.

We mochten vandaag lekker uitslapen, maar omdat het zo warm was kwam daar niet veel van terecht. Vandaag zouden we eigenlijk een omgekeerde dropping gaan lopen, maar het was zo warm weer dat we lekker gingen zwemmen. Na een ontbijtje moesten we onze zwemspullen gaan pakken en we gingen naar het zwembad lopen. We kwamen aan en moesten even wachten totdat we naar binnen mochten. De jongens en meisjes moesten apart in een kleedkamer en we gingen lekker liggen in de zon op het gras. Bij het zwembad was er een groot springkussen. Er waren buitenzwembaden, en 2 grote binnenzwembaden. Er was ook een gele glijbaan. Alle bevers, kabouters, welpen en junior scouts waren er ook. Toen we heerlijk geweekt hadden, gingen we terug lopen naar het clubhuis. Elke scout moest een bevertje aan de hand nemen, en er werden spannende verhaaltjes verteld. Toen we terug kwamen op ons terrein gingen we koken. We aten doperwten, peentjes, hamburgers, sla en gebakken aardappeltjes. ’s Avonds  hebben we groot mikado gedaan en als je het stokje kon pakken zonder dat er andere bewogen, kreeg  je een opdracht. We gingen lekker slapen (punt)

Van uw reporters, Jens en Daan.

Dag:
Jens en Daan