Scouts Sr. Zaterdag 3-7-2010

Vandaag begon ons kamp in Veenendaal. Bij aankomst was de lucht al grijzig, dus probeerde we zo snel mogelijk de vrachtwagen leeg te ruimen. We waren net de 1ste tent aan het opzetten, toen een keiharde regenbui ons trof. We schuilde onder de boom, maar veel hielp het niet. Na ongeveer een half uur werd het weer droog en gingen we door met de 2de tent, de bagage uit de vrachtwagen en de keuken pioneren.

De keuken duurde langer dan verwacht door de natte en gladde zooi die overal lag. Na een tijdje gingen we met alle speltakken eten, keuken nog niet helamaal af, soep met broodjekankworst en rundvleessalade. Erna gingen we weer verder met de keuken de zeilen erom heen doen. Nadat de keuken eindelijk klaar was gingen we de tenten inrichten en onder het genot van ee kopje thee werd ons thema/spel uitgelegd.

We gingen met T.E.N.T. airlines een vlucht maken naar Noord-Amerika. We gaan dit kamp heel de wereld rond. Ik ben benieuwd.

xxx Ramona

Ramona Pakvis

Zo dames en heren,

ik zie nog niet veel staan, maar ga ervan uit dat er tijdens de Hike geen verslag gemaakt wordt door de scouts. Krijg wel veel smsjes binnen met hoeveel gefietst en gelopen en gezeuld. Klagen, maar ondertussen hardstikke genieten van weer een geweldig kamp waar Prins Hendrik bekend om staat.

Heren en dames van de leiding,
alvast bedankt voor de enorme inzet die jullie ieder weer ten toon spreiden.

Ramoontjuh,

bedankt voor je leuke stukje en we wachten in spanning de rest van de verslagen af.

Groetjes van papsie, mamsie Terry en Nikki , Toetsie en Punkie :)
Ook aan Jens