Scouts Sr. vrijdag 9-7-2010

Hallo papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, buren, kennissen, ooms, tantes en de andere shit.

Goeden dag. Vanochtend mochten we weer uitslapen wat weer mislukte. We aten onze bammetjes op en gingen de tenten afbreken. De keuken werd ook uit elkaar geknoopt. Dat duurde bij elkaar best wel lang. We hebben ’s middags ook nog bammetjes gegeten. Er moest nog een deel van de keuken  weg, dus dat deden we maar. We hebben ook nog wat meloentjes uitgehold omdat we dat eigenlijk de vorige dag hadden moeten doen. Toen alles was opgeruimd zijn wij op de fiets gesprongen en naar het centrum van Veenendaal gefietst. Daar hebben we lekker geshopt. Toen we aankwamen op het clubgebouw hebben we nog even in het kleine zwembadje gelegen. Nadat we droog waren gingen we gezamenlijk eten met alle speltakken. Na het eten hadden we nog 40 minuten vrije tijd. Daarna begon de bonte avond. Wij moesten als groep een toneelstukje opvoeren, waarin we moesten laten zien wat we de hele week gedaan hadden. De bonte avond was bont. We moesten de slaapplaats nog even in elkaar flanzen omdat we anders niet konden slapen, want de tenten waren al ingepakt. Iedereen heeft nog even gedoucht en daarna is dit logboekje getypt. We moeten nu snel weg bij de laptop omdat we moeten verzamelen in de leidingtent.

Dat was het weer voor vandaag lieve mensen.

Van uw trouwe reporters, Jens en Daan.

Dag:
Jens en Daan