Kamp 2011: zondag 3 juli

Goedemorgen allemaal het is inmiddels 07.30 en er zijn er al 10 wakker de overige 7 (de oudere welpen ) zijn nog in diepe slaap. Rond 08.00 is alles wakker en gaan we aankleden voor de tweede dag. We beginnen rustig en gaan lekker ontbijten en hé dit brood heeft korstjes, thuis hebben we dat niet, maar wat blijkt dat kan je ook opeten. De Geest kwam op bezoek en gaf ons opdrachten die we moeten vervullen om Alladin te helpen om met Jasmine te trouwen. We zijn samen met de kabouters op zoek naar de lamp van de Geest. Een van deze opdrachten is om Alladin te fotograferen als hij aan het zwemmen is. Gelukkig hebben we foto’s gekregen in de vorm van een speurtocht om het zwembad te vinden. Na een kleine fietstocht hebben we het zwembad gevonden en konden we heerlijk gaan zwemmen. We hebben de leiding  als Alladin verkleed en gefotografeerd zoals de opdracht was.

Terug bleek de fietstocht veel korter te zijn en waren we binnen 15 minuten op het clubhuis. Na een klein relax momentje op de slaapzaal konden de welpen een half uurtje rond gaan lopen op het terrein. Je kan hier hutten bouwen, zwaard vechten, en de complete serie van Pokemon nadoen. Als a vond eten hadden we chili met gekookte aardappels, nachos chips, tomaatjes en komkommer. Alhoewel 80% van de ouders het niet zal geloven ging gewoon alles wat op het bord lag helemaal op. Het toetje met yoghurt en vla ging er ook in.

Als avondspel hebben we vlaggenroof gedaan en een ander bos is best wel spannend, waardoor we geen winnaar hadden. Inmiddels was het al weer 21.00 uur en gaan we afgedraaid naar bed morgen komt er weer een drukke dag.

Dag:
Welpen