Kamp 2011: donderdag 7 juli

We mochten gelukkig uitslapen vandaag. We hebben tot half 10 mogen slapen. Onder het genot van een ontbijtje en een eitje namen wij onze prachtige dromen door. Deze waren erg interessant. Vervolgens werd er uitgelegd wat we deze dag gingen doen. Namelijk: ZWEMMEN :). Na de afwas gingen we onze spullen pakken. Het zwembad lag op zo’n 3 km afstand van ons terrein. Alle buitenspeltakken (Junior & Senior Scouts + Sherows) gingen mee. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een ongelukje en moest ik weer terug naar het clubhuis. Dus skip ik nu een uurtje. Ik mocht toch weer proberen te zwemmen. Een paar mensen lagen buiten in het gras, maar dat was wel wat frisjes. Dus zocht ik snel het warme bubbelbad op. Het was hier erg gezellig. Het was een leuk zwembad met een glijbaan, sportbad, stroomversnelling woooee :), buitenbad en het leukste het bubbelbad. Na het zwemmen gingen we koken op ons terrein. Het was aardig te eten, zo ongeveer dan. Na het eten, nu dus, gaan we een spel doen met de Sherows. Geen idee welk spel. Groetjes aan iedereen.

Xx Ramona

Dag: