Kamp 2011: zaterdag 2 juli

Vandaag moesten we om 11 uur verzamelen op het clubhuis in Hoek van Holland. Gisteren was alles al ingeladen, dus veel hoefde er gelukkig niet te gebeuren. Na heel veel knuffels, kusjes en zwaaien, gingen we eindelijk de bus in.

In de bus werden er al gauw veel snoepjes en koekjes tevoorschijn gehaald. De muziek in de bus stond eerst niet aan, maar na een beetje gezeur kregen we het toch voor elkaar dat de muziek keihard aanmocht!! Dat vonden we natuurlijk heel leuk en gezellig.

Eenmaal veilig in Soest aangekomen, gingen we de vrachtwagen uitladen.

Er raakten wat mensen licht gewond, maar dat was niet zo erg.
Na het uitladen zijn we de tent gaan opzetten, alleen dat ging niet goed ,want sommige meisjes hielpen niet mee.
Ongeveer na 2 uur waren alle tenten op gezet en sommige waren al met de keuken bezig .

Toen gingen sommige al de tent in om hun spullen uit te pakken. Toen werden de jongens boos omdat  de ene helft dacht dat ze klaar waren maar dat was niet zo volgens de andere helft.

Dat was ook bij de meiden.

Na dit gedoe hadden we even wat tijd voor onszelf.

Om half 6 gingen we openen. Marco hield gelijk zijn “regeltoespraak.”  Hierna gingen we nog even op de foto. Iedereen staat er leuk op!
Daarna gingen wij eten, wij aten soep met broodjes met grote knakworsten.

Uit eindelijk is alles mooi en gezellig geworden. We hebben zelfs bloemstukjes en olielampen op de tafel staan. We denken dat dit een leuk kamp gaat worden. De eerste dag was in elk geval super!!

Groetjes Bianca en Maaike junior scouts

Dag: