Kamp 2009 Scouts: donderdag 16 juli

Vandaag mochten we een beetje uitslapen. Na het ontbijt gingen we lampionnen maken van een tak en een blik. We mochten met een spijker en hamer er figuurtjes in maken. Toen we daarmee klaar waren gingen we naar ‘Bosbad Putten’ (dat is een tropicana zwembad). Het was erg groot en er was een buiten en binnen bad. Er was ook een duikplank en 2 glijdbanen. We hebben daar toen avond gegeten (PATAT! Met een kroket/frikadel). Rond half 8 gingen we weg. Toen hebben we even gechilled. Daarna kregen we een dropping. De oudere scouts gingen niet mee want die waren tè moe. We werden in ‘Krachtighuizen’ gedropt. Het was niet erg ver, voor ons doen dan..;) Daarna hebben we een broodje bobo gekregen in de leidingtent. Toen zijn we lekker gaan slapen.

Groetjes

Ramona & Jens.