Girl Scouts

De girl scouts is een speltak voor meisjes van 11 tot 15 jaar en zijn te herkennen aan hun beige blouse (paarse polo in de zomertijd). Net als de andere speltakken hebben ze ook de das met het logo van de Scouting Prins Hendrikgroep.

De girl scouts is het laatste speltak waar de leiding nog alles regelt, qua programma. Toch word er gewerkt naar zelfstandigheid. Zo moeten ze op kamp zelf koken, wel onder begeleiding van de leiding. Ook wordt er soms gevraagd of ze een avond zelf willen voorbereiden. Dit wordt gedaan omdat vanaf de explorers het programma niet meer door de leiding gemaakt wordt en je dus zelf initiatief moet tonen.

De opkomst van de girl scouts is elke vrijdagavond van 19:00 uur tot 21:00 uur op het clubhuis.

Het leidingsteam

• Pim van Eck (teamleider)
  • Wouter van der Ende
  • Renee Verbeek

Voor alle vragen over de girl scouts, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding.