Woendag 23 juli

Zoals gebruikelijk is woensdag de gezamenlijke dag waar iedere speltak aan meedoet. ’s Ochtends hebben we eerst ochtendgymnastiek gedaan. Daarna hebben ze een speurtocht gelopen. Daarin hebben ze spelletjes gedaan waarvan de score meedoet voor de 1e plaats.

Daarna hadden we als lunch een broodje gezond. ’s Middags was er een Sprookjes Entertainment Show. Er zijn een aantal spellen gespeeld waaronder de moppentrommel, ren je rot en een karaoke wedstrijd.

’s Avonds was er weer een disco die jammer genoeg maar 2 uur duurde (tot 22:00 uur). Het was een sprookjesbal waar iedereen verkleed moest zijn. Bij de port stonden twee trompetters waar iedereen mee op de foto is geweest. Bij het bal werd nog een danswedstrijd gehouden en werd de uitslag bekend gemaakt van de spelletjesdag.

Dag:
Maarten