Kamp 2010

Alle logboekverslagen van het zomerkamp in Veenendaal van 3 t/m 10 juli 2010.

Bevers zaterdag 10-7-2010

Vandaag werden de bevers om 7 uur wakker gemaakt met toeters en bellen. We gingen om half 8 ontbijten met brood en melk. Na het ontbijt moesten we onze tassen inpakken, want we gingen vandaag weer naar huis. De leiding heeft druk geholpen om alle tassen goed ingepakt te krijgen. Uiteindelijk moesten de oudere speltakken helpen om de vrachtwagen in te laden.

beverleiding

Bevers vrijdag 9-7-2010

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen. Om half 9 kwamen de eerste bevers hun bedje uit. Ze hebben allemaal hun slippertjes aangedaan en zijn buiten spelletjes gaan doen. Om ongeveer half 10 gingen we ontbijten. Na het ontbijt hoefden we niet mee te helpen met corvee. We gingen tanden poetsen en daarna naar buiten. Toen ontdekten we dat er een brief was aangekomen van Watson.

beverleiding
Categorie:

Het zomerkamp 2010 is alweer anderhalve week geleden tot een eind gekomen. Het was een gezellige en warme week in Veenendaal. Alle foto's en (bijna) alle logboekverslagen van de speltakken kunt u hier rustig terugkijken en nalezen. Ook de kookstaf heeft een logboek bijgehouden.

Na een welverdiende vakantie wordt het nieuwe seizoen geopened op zaterdag 21 augustus met o.a. het traditionele overvliegen.

Scouts Jr. vrijdag 9-7-2010

Vrijdagmorgen stond in het teken van opruimen. De tassen werden ingepakt, de keukens afgebroken en de kisten uitgezocht. Nadat alles opgeruimd was en er een zeiltje was opgehangen om onder te slapen, zijn we lekker naar het dorp gegaan. Hier kon het laatste geld worden uitgegeven aan cadeautjes, maar zeker ook bij de Mac. Na een ijsje te hebben gegeten zijn we weer terug naar het clubhuis gegaan.

Anoniem

Bij terugkomst van de kampweek is er zover thans bekend bij een van de leden hoofdluis geconstateerd. We raden iedereen daarom dan ook aan om de kinderen te controleren. Voor verdere informatie kunt u bijvoorbeeld hier terecht.

Kookstaf Zaterdag 10-7-2010

Zozo de laatste dag kamp. Vandaag konden we uitslapen, want de vrachtwagenchauffeur had zich verslapen en we werden pas om 6.30 uur gewekt. Snel de dagelijkse routine van een bakkie koffie en daarna snel onze spullen inpakken. Dat was snel gebeurt want veel tijd in ons slaapvertrek hebben we niet doorgebracht en dan kan je dus ook geen rommel maken.

Dirk V

Pagina's