Kamp 2009 Scouts: zaterdag 11 juli

Vandaag moesten we om half 11 op het clubhuis zijn, want er zou een sheriff komen. De sheriff stond op het veld naast het clubhuis. Hij vertelde dat we op moesten passen voor de black shadow. We kregen van hem een kistje met goud die we 24/7 moeten bewaken. Nadat we daar klaar waren gingen we naar het clubhuis om onze spullen te pakken. Zodat we de bus in konden, daarna vertrokken we naar Putten. In de bus was het heel gezellig. Met z’n allen gingen we zingen “tante pie is dood” enz. Na anderhalf uur kwamen in een file, hier gingen we “filetappen”. En toen eindelijk na een uur en 3 kwartier. Waren we eindelijk bij scouting kon-tiki in Putten. Toen we uit de bus stapte moesten we gelijk de vrachtwagen uitladen. We gingen onze keuken en tenten opbouwen nadat we de vrachtwagen hadden uitgeladen. We waren goed op weg met het bouwen van de keuken, toen we niet meer verder konden omdat het touw opwas. Dominique, Lisanne, Anne en Celine moesten helpen om nieuw touw te maken. Toen we weer klaar met het touw maken konden we weer verder met het bouwen van de keuken. Om 6 uur gingen we eten, de keuken was toen nog niet af. We aten erwtensoep of kippensoep met een broodje hotdog. Toen we klaar waren met eten moesten de pl’s afwassen “die waren hier heel blij mee”. De afwas was gedaan en gingen even met z’n alle niks doen. Om 10 uur gingen we lopen want we hadden een brief gekregen van de black shadow. Daar stond in dat we voor 12 uur op een bepaald knooppunt moesten zijn en daar moesten we goudklompjes zoeken. Toen we aan het lopen waren werden veel kinderen bang door ANTON, MAAR WIJ NIET! Om half 12 waren we bij het goede knooppunt hier vond celine de goudklompjes achter een boom. Daarna gingen we terug lopen naar het clubhuis en naar bed.

Xoxo Dominique en Lisanne
Dominique en Lisanne