Kamp 2009 Scouts: woensdag 15 juli

Vandaag werden we wakker gemaakt door zo’n geweldige trommel en toeter.. Vreselijk! De welpen en kabouters waren vannacht bij ons blijven slapen. We gingen eerst ontbijten enzo. Toen gingen we naar ‘Putten’. Daar hebben we een vossenjacht gedaan. Er waren tè droge outfits zoals; Pieter als saloon wijf, Thijs als homo cowboy, Jantien en Jeroen als goudklopjes, Tim als dominee en Paul als Hiawata. Toen had het groepje van Tessa gewonnen. Daarna gingen we broodjes gezond eten met z’n allen. Ook kwamen er toen een paar ouders langs. We gingen een spel doen dat heette ‘Het Rode-Neuzen Spel’. Het was de bedoeling om 4 figuurtjes én een rode neus geschminkt te krijgen op je gezicht. Hiermee had de groep van Pim(Ik; Ramona ook ^.^) gewonnen. Toen gingen we pannenkoeken eten. De oude scouts waren naar de Sherows :D. Jens & Ramona waren heel de tijd aan het bakken en het lukte nog ook. Daarna hebben we veel chips en cola op.

Byebye

Ramona & Jens