Kamp 2009 Kabouters: zaterdag 11 juli

Omstebeurt kwamen de kinderen aan bij de Scouting. Iedereen was natuurlijk hartstikke zenuwwachtig voor kamp.Eindelijk kwamen de bussen eraan.Voordat we instapten werden er nog wat traantjes gelaten.Toen we instapten was iedereen druk bezig met het uitzwaaien van zijn vader,moeder of andere familieleden.In de bus werd het al snel een feestje vooral Tim en Thijs hadden heeeeel veel snoep bij zich hoewel het nu al bijna op is!!!! Eindelijk aangekomen in putten.Toen we uitstapten moest iedereen helpen uitladen van de vrachtwagen. Daarna gingen we de bedden opmaken en toen de tassen netjes neerzetten. Iedereen bij de kabouters was druk bezig naast wie wie ging liggen. Rond 5 uur gingen we openen en om 6 uur gingen we eten we aten erwtensoep of kippensoep met een hotdog. Dat was erg lekker vooral de kippensoep!!!
Na het eten gingen er een paar kinderen afwassen. Toen iedereen klaar was met alles gingen de kabouters en de welpen het bos in voor vlaggenroof mijn groep had gewonnen,daarna wilde we terug gaan om te douchen,maar toen we bij het clubhuis aankwamen kregen we te horen van de TD dat de douche’s kapot waren daar was niemand echt zo blij mee. Dus gingen we gelijk naar bed eerst kregen de kabouters nog een verhaaltje te horen toen nog 5 minuutjes met de zaklampen en toen echt gaan slapen.

Groetjes Fleur en Sarah van de Kabouters

Sarah en Fleur