Kamp 2009 Kabouters: woensdag 15 juli

Vandaag werden we wakker gemaakt door trommels en toeters. Iedereen werd mopperend wakker.  Daarna lekker aankleden, en ochtendgymnastieken. We hebben ook nog lekker gegeten. Later gingen we op de fiets naar de markt/het dorp in Putten. We hebben een vossenjacht gedaan en het was heel leuk! Iedereen was heel erg goed verkleed!

Toen de vossenjacht was afgelopen zijn we teruggefietst naar het Clubhuis. Toen gingen we lekker een broodje gezond eten. Daarna kwamen alle vaders, moeder, opa's en oma's! Dat was natuurlijk harstikke leuk, want die hadden we sinds vorige week zaterdag niet meer gezien. Sommigen hadden hun hun ouders sinds zondag niet gezien omdat ze op zaterdag moesten dansen! Vandaag hebben we ook het clownspel gedaan. Dat was heel leuk, we hadden dezelfde groepjes als met de vossenjacht. Vandaag was het gewoon een leuke dag! 's Avonds hadden we ook nog een disco, wat ook super leuk was!

Groetjes van Nikki en de andere kabouters

Nikki
Categorie: