Kamp 2007

Van 21 juli t/m 28 juli 2007 was de Scouting Prins Hendrikgroep op kamp in Liessel. Net als vorig jaar hadden we een thema en dit jaar was het Hollywood.

Liessel is een kern in de gemeente Deurne in Noord-Brabant en is ontstaan temidden van enkele oude gehuchten, zoals Loon op een dekzandrug langs de Astense Aa.

Blokhut    Kampeerveld

Het terrein waar we kampeerden is van Jong Nederland Liessel en zit aan de Hazeldonkseweg en bestaat uit het stenen gebouw "Blokhut" (hier sliepen de Bevers, Welpen en Kabouters) en een kampeerveld (hier sliepen de Scouts en Sherows).

Tijdens het kamp is de website bijna elke dag geupdate met logboekverslagen en foto's. Deze kunt u hieronder teruglezen. De foto's zijn hier te vinden. We hebben ook veel mailtjes gekregen van ouders die iets leuks hadden voor hun kind(eren).