Kamp 2009 Welpen: vrijdag 17 juli

We kwamen deze dag maar moeilijk opgang….De moeheid was nu toch wel echt toegeslagen. Na het ontbijt kwam de sheriff voor de laatste keer langs om ons te bedanken voor de hulp van de vorige avond. We kregen als dank een waterpistool. Bij deze waren we weer goede cowboy’s en was als wat de eerste dagen was gebeurd vergeten.

Aan het eind van de ochtend zijn we op de fiets gesprongen en zijn we, samen met de kabouters, op weg gegaan naar het zwembad. Hier hebben we de gehele middag lekker liggen ontvellen in het water. Tussendoor hebben we nog een boterhammetje gegeten en wat limo gedronken. Maar om 17.00uur werd het toch tijd om terug te gaan naar het clubhuis. Bij het aankleden hebben we nog lang lopen zoeken naar schoenen, maar gelukkig zijn die toch terecht gekomen.

We aten vanavond macaroni. Bijna alle welpen hebben meer dan 1 keer opgeschept, dus volgens mij beviel deze macaroni wel! Corvee werd gedaan samen met de oudere speltakken en de bonte avond kon beginnnen. Nou, dit was een hele fijne en geslaagde avond. De stukjes van de welpen waren ook erg leuk. Als verassing hadden de welpen en kabouterleiding een lied ingestudeerd. Elk couplet ging wel over een welp of kabouter. Maar na de laatste dans was het om half 11 toch echt bedtijd voor alle kinderen, want morgenvroeg moesten we al weer naar huis en moet alles weer in de vrachtwagen gestopt worden.
Janneke
Categorie: