Oliebollenactie is weer in volle gang!

OliebollenSinterklaas is het land weer uit en we maken ons op voor kerst en "oud en nieuw". Het is weer tijd voor de traditionele Oliebollenactie van de Scouting Prins Hendrikgroep. Ook dit jaar hebben we Bakkerij Jan Vreugdenhil uit Maasdijk bereid gevonden om de oliebollen vers voor ons te bakken, dus de kwaliteit is gegarandeerd!

Van vrijdag 8 t/m zaterdag 23 december komen de jeugdleden met hun bestelformulier langs de deuren om oliebollen te verkopen. Er is keuze tussen 5 oliebollen voor € 4,60 en 10 oliebollen voor € 9,00. Na betaling ontvangt u van de jeugdlid een tegoedbon en met deze tegoedbon kunt u op zaterdag 30 december tussen 09:00 en 15:00 uur de oliebollen ophalen bij de stand op het Brinkplein.

We verkopen deze dag ook oliebollen (ook zonder krenten) en appelbeignets.

Met deze actie ondersteunt u de afronding van de bovenverdieping van ons clubhuis! Steun ons daarom dit jaar door de oliebollen bij ons te kopen.

Reactie toevoegen