Verhuur

Locatie

Ons clubhuis is gelegen aan de rand van de 'hoekse bosjes' in een zeer bosrijke omgeving met grote grasvelden om lekker te kunnen spelen, en op nog geen half uur lopen (+/- 2 km) van het strand. Op loopafstand ligt de dorpskern van Hoek van Holland met voldoende winkelmogelijkheden en een metrostation. Op loopafstand (+-10 min) ligt het openluchtzwembad 'het hoekse badje'.

Het gebouw

Het clubhuis beschikt over 3 afgesloten lokalen. De lokalen hebben ongeveer een gelijke afmeting en kunnen elk (slaap)plaats bieden aan ongeveer 20 personen. Op de begane grond zijn er voor de rest nog een grote keuken, 2 heren toiletten, 2 dames toiletten, 1 herendouche, 1 damesdouche, een groepsdouche en een invalidetoilet (met douche) te vinden. De industriële keuken bevat 6 grote gaspitten, een bakplaat, 2 friteuses, 1 vriezer en 4 koelkasten. Voor foto's van het gebouw verwijs ik u door naar deze pagina.

Het terrein

Ons terrein wordt volledig afgesloten met een hek. Binnen het hek bevind zich onze kampvuurkuil, 1 groot speel/kampeer veld en 2 kleinere speelveldjes. Verder hebben we aan de achterkant een heerlijke overkapping waardoor je ook met slecht weer lekker buiten kunt zitten. Aan de voorkant hebben wij ook een kleine overkapping.

Voorwaarden

Het clubhuis mag alleen verhuurd worden aan (jeugd)verenigingen (geen studentenverenigingen), stichtingen, kerkgenootschappen, scholen etc. En aan onze eigen vrijwilligers. Tijdens onze opkomsten is verhuur in principe niet mogelijk. Dit houdt in dat u tijdens het scoutingseizoen (september - juni) het clubhuis dient te verlaten op de volgende momenten:

• Woensdagavond: 18:30 uur - 22:00 uur
  • Donderdagavond: 18:30 uur - 22:00 uur
  • Vrijdagavond: 18:30 uur - 22:00 uur
  • Zaterdagochtend: 09:00 uur - 12:00 uur
  • Zaterdagmiddag: 13:00 uur - 17:00 uur

Schoonmaakspullen, handdoeken, theedoeken, dwijlen, afwasborstel + middel, vuilniszakken, toiletpapier en brandhout zijn niet bij de huur inbegrepen.

Kosten

Het tarief voor het huren van het clubhuis bedraagt voor Scouting leden € 7,00 per persoon per nacht en € 9,00 per persoon per nacht voor niet-Scouting leden. De minimum huurperiode is 1 nacht met een minimum aantal van 25 personen. Kosten verwarming (oktober t/m april) € 30,- per weekend en € 60,- per week. Het clubhuis is voorzien van een internetaansluiting welke door de huurder gebruikt kan worden tegen een vergoeding van € 15,- per weekend en € 30,- per week.

Beschikbaarheid

Meer informatie

Mocht u meer informatie willen dan kunt u contact met ons opnemen. Mocht u binnen 24 uur geen reactie van ons ontvangen, kijk u dan of uw mail is binnengekomen in de spambox.

Ons clubhuis is gevestigd aan:

Harwichweg 205
3151 BP Hoek van Holland