november 2023

Sint en PietDe Scouting Prins Hendrikgroep organiseert ook dit jaar een Sinterklaas en Pieten actie.

Bent u voor een bedrijf, winkel of voor thuis op zoek naar een huisbezoek met een enthousiaste Sinterklaas en Pieten om uw 5 december feest compleet te maken?

Voor €60 euro voor 30 min kunt u een huisbezoek verwachten. U kunt kiezen voor zaterdag 2 december, zondag 3 december of dinsdag 5 december.

De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van Scouting Prins Hendrikgroep.

Wilt u een videoboodschap, een huisbezoek of meer informatie? Vul dan dit formulier in met uw wensen.

U heeft tot en met 26 november om u op te geven voor een bezoek. Bij het invullen van het formulier kunt u eventuele wensen opgeven en een verhaaltje over de kinderen meesturen.