Kamp 2012

Van 7 t/m 14 juli 2012 was de Scouting Prins Hendrikgroep op zomerkamp in Hoogerheide. Het thema van dit jaar was Back to Basic. De laatste keer dat we naar Hoogerheide zijn geweest was in 2001.

Hoogerheide is een dorp dat gelegen is in de zuidwesthoek van Noord-Brabant en bestaat uit ongeveer 9000 inwoners. Het maakt samen met Woensdrecht, Huijbergen, Ossendrecht en Putte onderdeel uit van de Gemeente Woensdrecht.

'De Kooiduin'
Het kampeerterrein

Het kampterrein waar we dit jaar van gebruik hebben gemaakt is van Scouting Hoogerheide en ligt tussen Hoogerheide en Huijbergen en dichtbij de Woensdrechtse heide. Het terrein bestaat uit het clubgebouw genaamd "De Kooiduin". Hier verbleven de binnenspeltakken (bevers, welpen en kabouters), kookstaf en anderen. Achter het clubgebouw ligt een groot kampeerveld welke bestemd is voor de buitenspeltakken (junior scouts, senior scouts, sherows en stam).