Scouts Jr. woensdag 7-7-2010

Woensdag.

Vandaag was het weer rijd voor de gezamelijke dag. Om half acht kwamen de sherows ons met vuvuzela's wakker maken en moesten we ons snel aankleden (iets wat voor een van onze meiden best lastig is. Om acht uur was het tijd voor de ochtendgymnastiek met onze eigen gymleraar (Paul S.) na het ontbijt uniformen aan en naar het dorp. Hier. Werd iedereen in groepsjes verdeeld en ging op zoek naar vossen in Veenendaal. Er liepen oa Schotten, een bergbeklimmer en robinsons. Hierna een broodje gezond met de eerste ouders. Om twee uur de waterkermis waar iedereen vooral heel erg nat is geworden. Aan het einde van de middag gingen onze oudste scouts kijken bij de senior scouts en kwamen Jay jay, Tim, Ischa, Mitchell, Emily en Nikkie. 's Avonds macaroni en daarna de disco (of Spanje - Duitsland). Drie scouts senior werden tijdens de disco nog kaal geschoren omdat Nederland zondag de finale speelt. Na de disco snel douchen en daarna een dropping. Na een half uurtje geblinddoekt in de auto te hebben gezeten werden we in een donker bos uit de auto gezet. Hier vertelde Jeroen een spookverhaal en daarna zijn we in 1x teruggelopen naar het clubhuis. Echt supergoed voor een eerste echte dropping.

Annoniem