Sinterklaas en Zwarte Pieten actie

Sint en PietDe koude en donkere dagen zijn weer aangebroken en Sinterklaas en zijn Zwarte Pieten komen over een maand aan in ons land. Dit jaar organiseert de Scouting Prins Hendrikgroep een Sinterklaas en Zwarte Pieten actie.

Bent u voor een bedrijf, winkel of aan huis op zoek naar enthousiaste Sinterklaas en Zwarte Pieten om uw 5 december feest compleet te maken? Dan staan wij zeker voor u klaar op zaterdag 28 november, zondag 29 november, vrijdag 4 december en zaterdag 5 december.

Voor slechts € 50,-- per 30 minuten kunt u ons team huren. De opbrengst van deze actie zal geheel ten goede komen aan de jeugdleden van de Scouting Prins Hendrikgroep.

Ga naar de Sinterklaas en Zwarte Pieten actie

Hallo,

Graag wil ik jullie Sint en pietenteam inhuren voor 5 dec rond 17.00. Kunnen jullie mij laten weten of dat mogelijk is? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Jacqueline van der Klugt

Beste Jacqueline,

U kunt het beste hiervoor het formulier invullen. De organisatie zal dan contact met u opnemen of deze tijd nog mogelijk is.

Goedemiddag,

Is het nog mogelijk om zwarte pieten bij jullie te boeken?
Ergens t liefst tussen 15:00 -19:30?

Groetjes Mandy

hoi graag wil ik informeren of jullie op 5 december nog een plekje hebben voor bezoek van de sint en piet het is in hoekvan holland

Beste Adria, je kan dan het beste het formulier invullen.
Er wordt dan contact met je opgenomen.