Laatste opkomsten van 2014 zitten erop

Afgelopen zaterdag hadden de bevers, welpen en kabouters hun laatste opkomst van het jaar 2014 wat traditioneel de kerstopkomst is. Na geopend te hebben gingen de kinderen naar het dorp om daar vossenjacht te spelen. Er waren zes groepjes en tien vossen (waaronder een kerstman, schaatser en sneeuwschuiver). De groepjes moesten een woord raden en kregen van elke vos een letter. Dit vormde het woord kerstfeest. Na de vossenjacht gingen we terug naar het clubhuis om daar pannenkoeken te eten en daarna was het helaas weer afgelopen.

De andere speltakken hebben afgelopen week ook hun laatste opkomst van het jaar gehad. Dit bekent dus dat we tijdens de kerstvakantie niet draaien en de eerste opkomst in 2015 is in de week van 5 januari.

Natuurlijk staan we wel weer op het Brinkplein op oudejaarsdag om oliebollen en appelbeignets te verkopen. Ook kunnen dan de bestellingen opgehaald worden.

De leden, leiding en bestuur van de Scouting Prins Hendrikgroep
wenst iedereen prettige feestdagen en een voorspoedig 2015!

Reactie toevoegen